Zkoušky Kladno-Rozdělov

09.10.2011 09:23

V sobotu 8. 10. 2011 Zelda složila svou další zkoušku. Tentokrát z obedience. Zkoušky se konaly v ZKO U Zvonečku v Rozdělově u Kladna. Letos už jsme neměly v plánu žádné zkoušky skládat, protože jsme předpokládaly, že budou štěňátka. Ale když to nevyšlo, daly jsme se do trénování a k ZPU-1 z konce září jsme přidaly ještě OB1. Nečekala jsem zázraky, v tréninku jsme stále ještě neměly úplně doladěný čtverec, identifikaci a pak i chůzi, kterou Zelda zásadaně kazila jen na závodech. Nebyla jsem tedy ani moc nervozní.

Při skupinových cvicích mě Zelda nadchla. Odložení v sedě bylo za krásných 9bodů, bodík strhnut jen za čuchání na zemi a odložení vleže 7,5bodu za kňučení a vyvalení na bok. Při ostatních cvicích mě jen mrzelo Zeldy štěkání při přivolání, to neudělala nikdy ani v tréninku a pak nula za identifikaci. Už nevím, co na ní vymyslím, aby je tam všechny nekousala...Čtverec se nám snad už podařilo prolomit a bylo to krásných 9bodů. Jako vždy nám zase nevyšla chůze u nohy. První půlku šla Zelda sice vedle mě, ale s hlavou u země a čuchala. V druhé půlce se jí zase jako zázrakem rozsvítilo a šla krásně. Celkem tedy máme 218 bodů a známku Dobře. Jsem s naším výkonem spokojená a budeme závodit v jedničkách do té doby, než to nebude Výborná :)

Musím velmi pochválit pořadatele. Akce byla výborně zorganizovaná, vše šlo podle časového plánu, výborná kuchyně s domácíma vdolkama, polévkou a grilovačkou, vytopená místnost a dostatek kotců pro psy. Děkujeme také rozhodčí Lucce Stemmerové a stewardovi Lukášovi Jánskému za pohodový průběh zkoušky!