Zkoušky BH

15.10.2010 20:23

Minuý týden v sobotu 9.10. jsme se zúčastnili zkoušek na našem cvičáku ve Vlašimi. Chtěla jsem se Zeldou pokusit o Zkoušku doprovodného psa neboli BH.

A u pokusu také zůstalo :-) I přes pečlivé trénování a pilování nám to nevyšlo. Na řadu jsme šli totiž dřív než jsem očekávala a proto jsem nestlihla Zeldu vyvenčit a trošku vylítat. To se nám také stalo osudným. Zelda byla při chůzi na vodítku nesoustředěná a po odepnutí z vodítku se ode mě neustále vzdalovala a nakonec se i na place vyvenčila....pan rozhodčí byl tak tolerantní, že i přesto nám dovolil pokračovat, ale ani po dalším pokusu se Zelda k noze nepřiřadila.

Pokračovat jsem samozřejmě již dál nemohly a musely jsme zkoušku ukončit.

Všechny zkušenosti jsou pro něco dobré a já aspoň příště nebudu tak dlouho otálet z venčením a trénováním :-)