Závody poslušnosti Tuchlovický Kahan 12. 9. 2009

13.09.2009 17:58

Včera jsme se s Luckou a Bakem zúčastnili závodů poslušnosti v Tuchlovicích nedaleko Kladna. Lucka s Bakem soutěžily v kategorii ZM a já se Zeldou v kategorii ZZO. V naší kategorii bylo včetně nás 9 přihlášených účastníků. Nedávala jsem nám příliš velké naděje a těšila mě jen vidina diplomu, který měl dostat každý účastník :)

Vylosovala jsem pro nás pořadové číslo 6, což bylo ideální. Mohla jsem zatím alespoň odkoukat, jak cvičí ostatní. Když na nás došla řada, už jsem byla docela dost nervózní, ale hned, jak jsem začala říkat hlášení rozhodčímu, spadla ze mě. Zelda krásně cvičila, obraty u nohy byly perfektní, sedni-lehni se nám trošku nepovedlo, Zelda si sedla jen na půl a pak si znovu lehla. Aportu jsem se bála ze všeho nejmíň a taky byl skvělý. Odložení proběhlo bez problémů. Jen se Zelda trošku rozrušila při aportu pejska po nás, asi záviděla :) Celkem jsme získaly 56bodů z 60, což považuji za obrovský úspěch!

Po našem odcvičení jsme fandili ještě Lucce a Bakovi při jejich poslušnosti a obranách. Bakoušek jako jediný ze všech splnil poslušnost na plný počet bodů a při obranách z něj byl figurant hodně nadšený, dokonce řekl, že služební plemena dneska na plné čáře prohrála a borderka vítězí :) Diváci také po jejich obraně začali tleskat a to jako jediným! Bakouškovi se jen nepovedla stopa, ztratil se na lomu a tím přišel o hodně bodů :(

Celkově jsme se Zeldou skončily na 6. místě! 4. a 5. místo mělo stejný počet bodů a to nám uteklo pouze o jeden jediný bod :) Lucka s Bakem obsadili 6. místo a vlastně jen kvůli nevydařené stopě, jinak by určitě stáli na bedně.

Závody se nám moc líbily. Perfektní organizace, přátelská atmosféra a počasí bylo na závody akorát :) Moc děkujeme za krásné diplomy a určitě se do Tuchlovic zase někdy rády podíváme!

Fotky najdete zde.