Závody poslušnosti Divišov

25.09.2010 17:43

Dnes jsme se zúčastnily závodů v poslušnosti na cvičáku v Divišově.

Měla jsem bojovnou náladu již týden dopředu a nepřipouštěla jsem si, že bychom něco zkazily a asi mi to také pomohlo :-)

Jako startovní číslo jsme si vylosovaly číslo 7, takže nám již skoro nic nebránilo v úspěchu :-)

Poslušnost se nám docela povedla. Stržené body jsme měly jen za chůzi u nohy (2b.) - Zeldy předcházení a moje trhání vodítkem, za odložení za pochodu vleže (1b.) - Zelda si lehla pomalu a za aport (1b.) - překusování. Celkem z toho bylo 56b./60, což byla nejlepší poslušnost ze všech soutěžících :-)

Speciální cviky se nám moc nepovedly. Při přivolání za ztížených podmínek Zeldu zaujal míč natolik, že přišla až na druhý povel (7b.). Chování psa ve skupině osob bez problémů (10b.) a při krátkodobém odložení a nechání o samotě Zelda samozřejmě štěkala (8b.).

Mám strašnou radost z poslušnosti, Zelda cvičila vesele a rychle, což moc často nedělá :-)

 

Na závodech s námi byl i Zeldy táta Bak s Luckou, ti závodili v kategorii ZVV1 a vybojovali 3. místo! Zelda se začíná zařazovat do tátových kolejí a to mě moc těší :-) Fotky zde