Závody O Podblanický pohár

13.12.2009 09:48

Včera 12. 12. 2009 jsme se Zeldou zúčastnily závodů poslušnosti O Podblanický pohár ve Vlašimi. Závodily jsme společně s Katkou a Jukou v kategorii ZZO a Lucka s Bakem v kategorii ZVV1.

S naším výkonem jsem moc spokojená nebyla. Zelda na první přivolání vůbec nereagovala. Víc jí zajímalo něco hodně voňavého na zemi, na druhé zavolání už přišla. Překvapivě jsme dostaly 8 bodů z 10. Chůze u nohy tragická, Zelí mě předcházela a já jí do toho ještě dvakrát šlápla na nohu. Obraty u nohy jsme zvládly v pořádku, stejně tak jako štěkání na povel a polohoy "sedni, lehni". Při odložení psa za pochodu vleže jsem při povelu "Ke psu" Zeldu obešla a pokračovala v chůzi společně se Zeldou. Nevím, co mě to napadlo, asi deformace z Obedience :) Za to jsme dostali jen půlku bodů. Průchod skupinou osob byl bez chyby, stejně tak jako chůze po nízké kladině a skok přes překážku. Dlouhodobé odložení Zelda skoro celé proštěkala, asi se insipirovala u Baka :) Bylo to tím, že byla odložená a žádný pes mezitím necvičil. Zabavilo by jí to a byla by v klidu.

Celkem jsme získaly 90 bodů, což stačilo na 4. místo. Byla jsme překvapená, protože jsem to opravdu nečekala podle toho, co jsme předvedly. Tentokrát bylo víc chyb z mé strany. I když psí chyby jsou zároveň i mými, že? :) Tak máme aspoň natrénováno a na jaře se pustíme do zkouškování.

Dostaly jsem spoustu krásných cen a diplom. Organizace byla skvělá a těšíme se na další závody!

Fotky, za které děkujeme Lucce, najdete zde.