Víkendové závody v Soběslavi

17.08.2009 10:36

O tomto víkendu 15. - 16. 8. 2009 jsme se zúčastnily víkendových agility závodů v Soběslavi. Závodily jsme v kategorii začátečníků v youngies, což byli pejsci do 2 let a neměli v parkuru slalom a houpačku. Každý den se běžely dva běhy. Nejdříve klasický agility parkur a pak jumping (bez zónových překážek).

Věděla jsem, že nedopadneme nijak skvěle, protože jsme skoro vůbec neterénovaly, ale malá naděje alespoň na předposlední místo se ve mě skrývala :) Zelda je hodně rychlá a do všeho se hrne s velkým nadšením. Potřebuje proto, abych já byla tím "mozkem" a přizpůsobila jí své vedení. Jenže, jak jsem zjistila, není tomu tak :) Sice už jí dokážu navést v plné rychlosti na správnou překážku, ale většinou pozdě, nebo naopak brzy, takže Zelda chudák okolo mě běhá, štěká a já se jí snažím navést tam, kam potřebuji.

Nejvíce se nám asi povedly poslední běh, kdy jsme měly celkem dobrý čas, ale k tomu dvě chyby a pět odmítnutí. Ze všech čtyř běhů jsme skončily třikrát na posledním místě a z posledního běhu ještě výsledky nevím, ale na bedně jsme nestály :)

Nasbíraly jsme další cenné zkušenosti a já už jsem se ujistila, že je to všechno jen ve mě. Já musím trénovat, já musím zrychlit a já se musím více učit.