Taneční diskotéková sobota

30.03.2013 19:52

Už od ledna jsme byly přihlašené na dnešní dogdancingové zkoušky do haly Petcenter v Horních Počernicích.

Zelíčko se pokusila o MD1 a HtM1 a Kebulka měla svoji první zkouškovou preméri v kategorii Freestyle 1.

Byla jsem hodně nervozní, ale časem to ze mě spadlo. Se Zelďou jsme nastupovaly do divize MD jako první. Sestava se nám docela povedla. Zelda byl dokonce i při chůzi u nohy radostná a vypadala, že si to užívala. Zkazily jsme ale pivot, který jsme netrénovaly moc dlouho, takže jsme dostaly DISK :(

Video Zeldy MD1

V kategorii HtM jsme šly na řadu zase jako poslední. V této sestavě jsem si byla jistější. Před nástupem na plac jsem se Zeldou udělaly krásný pivot, takže ze mě nervozita spadla. No a samozřejmě se něco muselo pokazit. Zapomněla jsem v sestavě ten prokletý pivot zařadit! Nějak jsem si myslela, že jsme ho už udělaly, ale to jsem si spletla s tím, který jsme dělaly při tréninku. Zelíčko byla nadšená, ale nestačilo to, takže další DISK :(

 

Nakonec jsem šla na řadu s Kebulkou. Bála jsem se, jak bude reagovat na prostředí haly, protože tam ještě nikdy nebyla. Ale překvapivě všechno zvládla na jedničku s hvězdičkou. Halu neřešila, po ostatních pejskách chvilku koukala, ale pak už jsem jí zajímala jen já a přetahovadlo :)

Při samotné zkoušce byla prostě úžasná. I podávání pacek, které jí moc nebaví, jí šlo skvěle a ostatní cviky zvládla bezchybně. Jenže panička nečte řády a hrály jsme si před začátkem zkoušky na place s hračkou, což se nesmí. Takže DISK do třetice všeho zlého. Jen mě mrzí, že jsme o Keby disku vůbec nevěděla a celou sestavu nikdo z rozhodčích nesledoval a nemohly jsem tedy dostat aspoň nějaké hodnocení jejího výkonu.

Video Kebulky F1

 

Jsem na obě svoje holky moc pyšná. Na Zelouška za to, jak byla nadšená a opravdu se snažila a na Kebulku za to, jak je prostě úžasná :) Moc mě mrzí moje chyby a budu se jim to příště zkusit vynahradit, i když teď mě naše diskotéka na chvilku od dogdancingu odradila :)