první červnový víkend...

04.06.2012 22:11

První červnový víkend jsme s holkama strávily jak jinak než aktivně :) V sobotu jsem tedy dopoledne relaxovaly a užívaly si televizní pohodu, ale odpoledne jsem si to vynahradily.

Jeli jsme na návštěvu do Průhonic za našimi kamarády krysaříky. Vyrazili jsme na dlouhou procházku do Průhonického parku. Už jsem tam jednou se Zeldou byla před dvěma lety a letos si to užila i Kebule. Zašli jsme až do druhé části, kde nebylo tolik lidí a kde se pejsci mohli vyběhat. Chodili jsme asi dvě hodinky, Zelda si i krátce vykoupala a Kebuláček nebyl k unavení :) Jen jsme ale nasedli do auta, obě holky to zabalily a spaly celou cestou domů.

rodinná fotka z průhonického parku

 

V neděli jsem měla v plánu vyrazit na benešovský cvičák, kam jsme chodily se Zeldou, když byla ještě štěňátko. Chtěla jsem, aby si tam Kebulka zaběhala se štěňátky a Zelda by si zacvičila. Na cvičáku ale nikdo nebyl a tráva byla neposekaná, takže je možné, že cvičák už nefunguje :( Vzala jsem tedy holky alespoň na pořádnou procházku za Benešov.

Na odpoledne jsme měly naplánované agility. Bála jsem se, aby nezačalo pršet, ale počasí se udrželo a bylo na běhání akorát. S Kebulkou jsme běhaly jen tunely vždycky mezi přestavbami parkuru, abychom nebrzdily ostatní. Lítala v nich jak splašená dokonce i sama od sebe bez povelů a nevadil jí ani ten látkový :)

Zelča si zaběhala krásně, docela jí to šlo, jen kdyby měla nějakého lepšího psovoda :) Moje soustavné pozdní ukazování a dávání povelů ji mate a pa se do sebe obě zamotáme a můžeme začít znovu :) Video z našeho snažení můžete zhlédnout zde.

Zapotila jsme se pěkně, ale účel to splnilo. Holky odpadly doma jak hrušky a spaly až do rána :))

Kebulka samostatně vbíhající do tunelu :)