První agi trénink v novém

08.11.2012 14:00

Byla jsem s holkama pozvána na agility trénink k Jitce Slánské. Neváhala jsem, pozvání přijala a už to vypadá, že se nás jen tak nezbaví.

Ze Zelďou jsme začaly napravovat chyby, které jsme za ty 4 roky stačila napáchat. Půjde to pomalu, ale Zelíčko se moc snaží a hrozně jí to baví. Je na mě hrozně fixovaná a po každém skoku se otáčí, kde jsem. Trénujeme tedy vysílačky přes skočky a do tunelu. Také máme domácí úkol - a to trénovat zastavované zóny na kladině. Vyzkoušely jsme houpačku, kterou jsme dosud neuměly a zopakovaly áčko. Budeme opravovat slalom, který Zelda sama není schopná proběhnout. Máme toho před sebou hodně, ale budeme snažit. Zelí agility baví asi ze všeho nejvíc a taky je to dobré pro její figuru, kterou si půlročním povalováním kvůli zranění trošku zakulatila :))

Kebuláček byla pašák jako vždy :) Začaly jsme taky dělat vysílačky, učíme slalom, houpačku, áčko a kladinu. Kebís je u toho, co nezná, opatrná a přemýšlí. Moc jí to jde a doufám, že jí to vydrží :)

Na konci tréninku si holky pohrály s Kebulí poloségrou TýTý, je jí 6 měsíců a je prostě super šikovná. Běhá agi jak střela a je prostě úžasná. Táta Jimík se v ní nezapře :)

 

Navíc se těsně před odjezdem začala Keby se Zeldou honit po celém place, ale v neobvyklém pořadí. Zelda honila Keby. Nikdy jsme to u nich neviděla a měly z toho obě hroznou radost a já taky, úplně mě to dojalo :))

Na tréninky budeme k Jitce jezdit pravidelně, už se moc těšim na naše pokroky.