Předváděčka dogdancingu

25.07.2009 15:55

Právě před chvilkou jsme se vrátily z Jankova. Byly jsme tam společně s Luckou a Bakem na předváděčce dogdancingu v místním Domově seniorů. Při příležitosti II. ročníku heligonek jsme zde předváděli, co jsme společně nacvičili. Jako první jsem šla na řadu já se Zeldou. Tančily jsme na písničku od Jiřího Schelingera Simsala-bim. Choreografii jsme celkem dodržely, zapomněla jsem jen jednou :) Zelda byla skvělá, vůbec se nebála a tancovala líp než já. Dokonce se ani moc nebála dechovky, jak jsem předpokládala. Asi už jí došlo, že není úniku a statečně poslouchala :)

Po nás měla vystoupení Lucka s Bakem společně se Šárkou a Aerinkou. Tancovaly na písničku Škoda lásky od Karla Gotta. Taky jim to šlo moc hezky a babičky a dědečkové byli nejvíce nadšení s Bakouškového trpaslíka a chození po zadních.

Moc děkujeme organizátorům této akce. Dostaly jsme dokonce i oběd a jako památku keramický hrneček! Také nám řekli, že by nás zase někdy chtěli vidět na nějaké další jejich akci. Tak se moc těšíme, až se do Jankova znovu vrátíme!

Pár fotek najdete zde a video moje a Zeldy tady a Lucky s Bakem a Šárky s Aerinkou tady.