prázdninové zážitky a začátky běhání

11.09.2010 09:35

I když to tak vypadá, o prázdninách jsme se Zeldou rozhodně nezahálely! V červenci jsme chodily celkem často na cvičák do Vlašimi pilovat obrany a poslušnost a v srpnu jsem se rozhodla udělat také něco pro své zdraví a prolomit můj odpor k běhání, který jsem získala na základní škole :-)

Ze začátku jsem běhala se Zeldou na volno, abych si i já zvykla na tento pohyb, teď už část naší trasy běháme na canicrossovém postroji. Co nejdříve si chci sestrojit svůj, zatím provizorní, pás. Mě běhání baví a Zeldu, jak se zdá, také. Zúčastníme se také canicrossových závodů v Drachkově, tak musíme pilně trénovat :-)

25.září jsme se měly zúčastnit zkoušky ZM na našem cvičáku ve Vlašimi, ale vzhledem k nedostatečnému tréninku obran a stop se nezúčastníme. Pojedem místo toho na závody v poslušnosti do Divišova v kategorii ZZO a ZMku si nejspíš necháme až na jaro.

Také jsme se zúčastnily předváděčky psích sportů na příměstském táboře pro děti v Sázavě a na srazu ochránců přírody ve Smršťově. Z první akce jsme poštou obdržely pro pejsky spoustu dobrot a z druhé akce máme alespoň my se Zeldou skvělý zážitek z agility. Skoro po roce si Zelda zase mohla zaskákat :-)