Neoficiální závody v Plzni

22.10.2009 20:04

V neděli 18. 10. 2009 jsme se zúčastnily neoficiální agility závodů v Plzni. Byla to taková malá cvičákovská akce. Sešlo se nás tam celkem 5 týmů z Benešova. Prezence pro neoficiální závodníky začínala v 10h, ale špatně jsem si přečetla propozice a dorazily jsme na místo už v 8 jako oficiální závodníci :)

Po 10. hodině dorazily i ostatní holky a společně jsme sledovaly běhy oficiální soutěžících. Ty skončily až po 2 hodině odpoledne, takže jsme byly docela unavené čekáním a počasí také moc nepřálo. Byla zima a občas pršelo.

Neoficiální závody začaly kolem 3. hodiny, to už byla Zelda z věčného čekání v kotci tak otrávená, že z nudy rozkousala svoje krásné černé reflexní vodítko na 6 kusů. Zbyla jen karabina :)

Parkur pro nás byl vcelku jednoduchý a Zelda běhala krásně, rychle a dokonce v některých pasážích ani neštěkala. Jen to moje vedení. Na pozdní povely mě samozřejmě hned moje chytrá psina upozornila a na překážku tedy nevyběhla včas a čas utíkal. Ale byla jsem s naším výkonem spokojená, Zelda nic neshodila, jen seskočila zónu na kladině, ale to všechno docvičíme :) Z mých pozdních povelů vzniklo pár odmítnutí, ale i tak jsme skončily na krásném 10. místě z 15!!! To je náš zatím nejlepší výkon :)

Následně se ještě pak běhal tunelový běh. Byl to "parkur" sestavený z pěti tunelů a byla určená trasa, kterou musí pejsci běhat. Zeldě se to moc líbilo, protože tunely miluje už od malinka. Výsledky ještě nevím, ale snad jsem ostudu neudělaly :)

V Plzni se nam moc líbilo. Měla tam skvělé zázemí pro závodníky, dobře vařili a kotců pro pejsky bylo také dost. Jediné co mi kazilo celý dojem bylo to dlouhé čekání na začátek neoficiálních závodů. 5 hodin bylo opravdu v té zimě hodně :(