Memoriál Jirky Pokorného

23.09.2012 17:10

V sobotu 22. září 2012 jsme se už podruhé se Zeldičkou zúčastnily Memoriálu Jirky Pokorného. Protože máme reakci na střelbu, asi už nadosmrti zůstaneme v kategorii ZZO :) Počasí nám opravdu nepřálo a hned po příjezdu na cvičák jsme pořádně zmokli. Se Zelďou jsme si šly trošku zatrénovat a když mi předvedla přivolání tak, že si předsedla místo přede mě za mě, říkala jsem si, že bude dneska asi opravdu veselo :))

Po hromadném nástupu a vylosování pořadí jsme se šly připravit na náš "výkon". Na řadu jsme šly jako čtvrté. Po dlouhé pauze od závodění měla Zelda zase asi světlý den a předvedla celkem pěknou chůzi u nohy (alespoň v porovnání s jejími obvyklými výkony). Jen obraty byly trošku s větším obloučkem, takže tam nám jinak moc hodný pan rozhodčí strhnul jeden bodík. Aport byl perfektní, ani nebylo křivé předsednutí, takže z toho mám velikou radost. Celkem jsme tedy v části poslušnosti získaly 59 bodů z 60 a prozatím jsem vedly.

Pak přišla na řadu část speciálních cviků, kde je nutné, aby byl pes zvyklý nosit košík. To Zelíčko sice je, ale snese ho jen ve vlaku nebo v autobuse, kde jí ho hned sundavám. Takže když se rozběhla k lidem, kteří si kopali s míčem, začala košík řešit a snažila se ho sundat. Každopádně hned na první zavolání od míče odběhla a pelášila za mnou, udělala mi tím velikou radost, kterou mi nezkazilo ani strhnutí 5 bodů právě za ten košík.

Dálší cvik byl Chování psa ve skupině osob. Tam Zelíčko krásně seděla a nikoho a ničeho si nevšímala, jen toho košíku :D Pan rozhodčí ale řekl, že je vidět, že by nikomu neublížila ani kdyby košík neměla, takže jsme dostaly plný počet. Stejně jako u posledního cviku - Ponechání psa o samotě. Zelďa asi už rezignovala a košíku si ani nevšimla, tím asi pana rozhodčího přesvědčila a dostala opět plný počet. Celkem tedy 25 bodů ze 30 a vyšlo nám z toho krásné 2. místo ze 7 účastníků v kategorii ZZO :)

Z našeho vlašimského cvičáku nás tam bylo celkem pět. Lucka Stemmerová s Mínou obsadily 3. místo v kategorii ZZO, Jára Kolář s Roníkem 5. místo v ZZO, Lenka Röschelová s Brittou 6. místo v ZZO a Martin Hampešt se Silvou 3. místo v ZM. Všem moc gratulujeme!!!

Závody byly jako vždy skvělé a dostaly jsme spoustu skvělých cen! Jen to počasí opravdu nevyšlo, až jsem z toho onemocněla a dnes se se mnou Zelda soustrasně válí celý den v posteli :) Kebouše nic nerozhodí, takže vesele lítá po zahradě a válí se v hovínkách :D

Kebís byla i na závodech s námi, ale jen jako Zeldy psychická podpora (i když nevím, jestli jí to nějak pomohlo) :) Pečlivě všechno hlasitě komentovala z kotce a z auta a příští rok se prý zúčastní také :)

 

My všichni ze ZKO Vlašim (zleva: Martin Hampešt se Silvou, Lucka Stemmerová s Mínou, my se Zeldou, Jára Kolář s Roníkem a Lenka Röschelová s Brittou)