Masírovací sobota

13.11.2011 19:17

V sobotu 12. 11. 2011 jsme se zúčastnily semináře na téma Masáže a střečink psů. Zorganizovala pro nás Katka Červenková, které tímto moc děkujeme!! Akce to byla výborná. Sympatická paní fyzioterapeutka Renata Šedinová Dis. nám nejprve vysvětlila teorii. Jak, kdy a kdy (ne)masírovat. Ukázala nám základní hmaty a techniky a po pauze na oběd se přešlo k praktické části. Obávala jsem se, že Zelda nevydrží ležet a že si bude po dlouhém dopledni v přepravce chtít hrát. Vše ale dopadlo nad moje očekávání. Stačilo pár hmatů, Zelí se jako zázrakem uklidnila a při masáži klimbala a byla neuvěřitelně zrelaxovaná. Katka si jí dokonce fotila, Zelda v klidu je prý historický okamžik :) Naučily jsme se jak masáže relaxační, udržovací, tak i protahovací. Kvůli těm jsem na seminář jela a chtěla se o tom něco dozvědět. Děsí mě totiž Zeldy rychlé starty z postele přímo ze schodů ven a chtěla jsem jejím svalům a kloubům prodloužit trvanlivost :) Budeme tedy pravidelně masírovat každý večer a ráno před a po každém velkém sportovním výkonu...Seminář byl ve skvělé přátelské atmosféře a rádi se zúčastníme i dalších. Opět jsem si rozšířila obzory o něco dalšího a Zelda to určitě taky ocení, za chvíli se na ní chystá masáž :) Fotky od Jany Vokálové zde