Konečně první!

19.12.2010 09:03

Včera jsme se zúčastnili canicrossových závodů na podporu maršovického útulku v Semtínku. Pro mě to již byly, jako pro pořadatele, druhé závody, ale společně se Zeldou jsme se cc závodů zúčastnily poprvé.

Start trasy na 2,4km byl hromadný a navíc z kopce, takže to bylo opravdu zajímavé, ale ustály jsme to. Běželo se neprohrnutou cestou podél pole a sněhu napadlo za poslední týden opravdu hodně, takže místy se nedalo ani běžet. V ženské kategorii nás bylo 7 a my jsme se držely stále vepředu, chvíly jsme vedly, chvíly jsme musely přenechat vedoucí pozici výkonnějším. Ve třetině závodu, kdy jsem zakopla, spadla a přemýšlela o předčasném ukončení závodu, Zelda převzala vedení našeho týmu, zabrala takovým způsobem, že mi nezbylo nic jiného, než se zvednout a pokračovat dál. Předběhly jsem všechny závodníky a v půlce trasy jsem již měly přibližně 50ti metrový náskok. Já jsem se pomalu rozdýchala, snažila jsem se i ve vysokém sněhu běžet a do cíle jsme nakonec doběhly jako první s časem kolem 14minut. Zelda se po doběhu tvářila nadšeně, měla vítězný vysmátý výraz a dala by si to určitě ještě jednou, jen já myslela, že vypustím duši. Vůbec jsem jí ani, chudáka, nepochválila :-)

Bylo to naše první vítězství za celou naši sportovní "kariéru", jsem proto na Zeldu náležitě pyšná, běhání nás baví a budeme se snažit sbírat zkušenosti dále.

Počasí nám také přálo, spoluzávodníci byli bezvadní a my doufáme, že příští závody budou ještě lepší. Máme v hlavě spoustu plánů, tak snad nám všechny vyjdou :-)

Není lepší pocit, než vědomí, že jsme dokázali alespoň trochu pomoci těm, kteří to potřebují nejvíce. Na maršovický útulek se nám podařilo během závodů vybrat ze startovného a z občerstvení krásných 2800Kč a navíc se většina účastníků zřekla věcných cen od našeho sponzora, firmy Belcando, ve prospěch útulku. Moc děkujeme a jsme rádi, že nám v naší snaze pomoci opuštěným pejskům pomáháte.

Více informací o našich závodech najdete zde.