Kočičí kaskadér

27.06.2009 13:52

Dnešní den a hlavně ráno se mi do paměti vryje asi na hodně dlouhou dobu, možná na celý život. Postarala se o to naše kočka Gina, tak kterou Zelda bez přestání pase a nedá ji pokoj. Gina toho asi přes noc začala mít dost a rozhodla se, že si od nás odpočine a vyrazí na výlet.

Nejspíš svojí hloupostí jsem nechala okno v koupelně otevřené víc, než je bezpečné a milá Gina jím prolezla ven. Je to kočka domácí, takže venkovní svět vůbec nezná. Já jsem se ráno vzbudila v 6 hodin a začala jsem se připravovat na odjezd do práce. Po chvíli jsem zjistila, že Gina není doma. Prohledala jsem celý dům, zahradu, byla jsem i u sousedů. Celá zoufalá jsem nevěděla, co dělat. Za pár hodin měl ale domu dorazit páníček a měl v hledání pokračovat.

Vyrazila jsem tedy autem směrem na Benešov. Zaslechla jsem sice ještě cestou mňoukání, ale myslela jsem si, že je to jen výplod mojí fantazie a nevěnovala tomu pozornost. Asi 2 km před Benešovem jsem zasechla tupou ránu zezadu z auta. Podívám se do zpětného zrcátka a na silnici leží černá kočka s bílou náprsenkou a tlapkami. Byla to Gina! Zastavila jsem a běžela za ní, ostatní auta naštěstí zastavila a počkala až si pro ní doběhnu. Byla chudák počůraná strachy a tekla jí krev ze všech tlapiček. Polšťářky na zadních tlapách měla stržené úplně a na předních naštěstí tolik ne. Veterinářce jsem se nedovovala, tak jsme počkaly až do 10 hodin na začátek ordinační doby. Pan doktor Gině vyholil bříško, udělal sono a naštěstí zjistil, že vnitřní poranění žádná nemá. Byla prý stále ve stresu a v šoku. Dostala injekci antibiotik a také proti bolesti. Prý až se vzpamatuje, začnou jí tlapky bolet, tak abychom jí aspoň trošku ulevili. Musíme mazat tlapky dvakrát denně a v pondělí znovu na kontrolu. Gina nejspíš už v noci zaležla na podvozek k rezervě a tam se schovávala, během cesty jí asi došly síly při držení a vypadla. Naštěstí na rovné cestě, ne v zatáčce, to by asi projíždějící auta nestačila zastavit...

Až teď mi dochází, co vše se mohlo stát. Měla obrovské, a to je ještě slabé slovo, štěstí, že nespadla přímo pod kola, ale rovnou dolů na silnici. Při tom, když se snažila brzdit tlapkami, strhala si polštářky. Kromě toho a velkého šoku vyvázla bez zranění. Nechápu, jak se mohla udržet při přejíždění přes koleje a v zatáčkách, je to prostě kočka bojovnice!

Asi dlouho nezapomenu na pohled do zpětného zrcátka...Gina měla velké štěstí v neštěstí. Chybami se člověk učí, takže žádné otevřené okno přes noc už u nás nebude.