Holky zazářily!

08.05.2012 19:34

Dnes 8.5.2012 jsem s oběma holkama vyrazila na Neoficiální závody v obedienci do Pyšel. Byla vypsaná i kategorie pro štěňátka a tak jsem přihlásila i Keby. Zelda byla opět v OB1.

Na cvičák do Pyšel jsme dorazili s předstihem a pomohli jsme Lucce a Katce s organizací. Počasí bylo skvělé, atmosféra přátelská - co víc si přát? :)

Ve skupinovém odložením vleže, kdy jsou psovodi v úkrytu mě Zelí překvapila. Vůbec nezakňučela a jen mírně pohnula předníma tlapkama - 9 bodů. Asi měla zrovna dobrý den a rozhodla se mě překvapovat i nadále.

V ostatních cvicích jsme šly na řadu jako druhé a takto vypadalo naše "představení":

Chůze u nohy - Zelda byla prostě úžasná. Na to, jak chůzi nemá moc v lásce to bylo skvělé, trošku se opožďovala při změnách směru a dva kroky vzad nemáme jěště hotové - 7,5b.

Odložení do stoje za chůze - Nádhera!!! Ještě před 14 dny nám to nešlo, dneska 9bodů :)

Přivolání - bez chybičky - 10bodů

Odložení do sedu za chůze - Zelí si asi oblíbila polohu ve stoje, takže za 0b.

Vyslání do čtverce - Zelda hezky běžela do čtverce, ale zastavila jsem jí moc brzy a zůstaly jí nožky přes pásku - 0b.

Aport - mohla by běžet rychleji, křivé přesednutí a pomalé přiřazení k noze - 7b.

Ovladatelnost na dálku - z toho mám asi největší radost. Na víc než 3 metry se nám doma nedaří, ale tady se Zelda přemohla - 6,5b.

Skok přes překážku - Krásný, jen křivé předsednutí - 9,5b.

Všeobecný dojem - 9,5b. - víme, větší nadšení by neuškodilo :)

Po vynásobení koeficienty Zelda obdržela 185,5 bodů z celkových 280 možných a zkoušku bychom splnily na známku Dobře :)

Po kategorii OB1 přišli na řadu Štěňátka.

Na řadu jsme s Kebulkou šly opět jako druhé. Pro štěňátka bylo připraveno 5 cviků:

Chůze u nohy - Kebulka šla hezky za vařeným kuřecím masíčkem, jen se trošku oddalovala a získala 7b.

Polohy - pamlskem jsme Kebulkou krásně zvládly sedni i lehni, jen vstát se jí moc nechtělo - 7b.

Přivolání - Kebulka běžela krásně jako vždycky - 9b.

Vyslání do čtverce - je to pašák - 9b.

Odložení - Keby krásně vydržela sedět v klidu, když jsem se krok vzdálila :) - 10b.

Celkem jsme získaly 42b z 50 možných a vyšplhaly jsme se až na 3.místo!! Kebuláček za sebnou nechala i starší štěňátka a já jsem na ní neuvěřitelně pyšná :)

Holky si vybojovaly krásné ceny, diplomy a úžasné kokardy! Děkujeme organizátorům, sponzorům a ZKO Pyšely za skvělé závody a těšíme se na příště!!!

Fotky od Katky Čížkové zde