HLEDÁ SE CORI!!!

02.09.2012 09:11

V okolí Kladna se 19. 8. 2012 ztratila nebo byla odcizena fenka border kolie. Sdílíme prosbu majitelky a doufáme, že se Corinka v pořádku vrátí zase domů!

CORÍSKA se stále hledá !!!! PŘÍPAD VYŠETŘUJE POLICIE ČR, STÁLE PÁTRÁME PO UKRADENÉ CORINCE. Nicméně Vás žádám, prosím o pomoc a sdílení po celé české republice, dne 19.8.2012 se ztratila hnědobílá (až zrzavá) fena border kolie slyšící na jméno Cori. Je 14 měsíců stará, má 50cm v kohoutku a 19 kg. Na pravé straně nemá dodělaný límec a má přistřižené chlupy na zadních končetinách. Ztratila se v okolí Braškova - Valdeku - Kladno - Středočeský kraj. Nálezci nabízím velmi vysokou finanční odměnu. Má pro mne obrovskou citovou hodnotu, je pro mne opravdu nenahraditelná. Moc mi CHYBÍ HOLČIČKA MOJE!! PŘI JAKÉKOLI INFORMACI MNE PROSÍM KONTAKTUJTE NA 777787909 nebo 728329702. DĚKUJI VÁM!!!!!
https://tn.nova.cz/zpravy/zajimavosti/nevideli-jste-coris-jeji-majitelka-nabizi-vysokou-odmenu.html Cori cena není tak vysoká!!! To pro nás má vysokou citovou hodnotu!! Televize z komára udělala velblouda!!!