Cvičme v rytme

27.12.2012 21:14

Vánoce jsou za námi a my zahálely s aktualizací. To ale neznamená, že zahálíme ve cvičení :) Pilně klikáme, cvičíme a skáčeme.

K Vánocům jsme toho s holkama dostaly tolik, že máme zase o zábavu postaráno. Konečně jsem se dočkala klece a může si hrát :) Pak nám náš Honzík vyrobil agility překážky, takže konečně můžeme hopsat i doma :) Holky ještě dostaly úžasné obrovské pelíšky a deky se svým jménem a dnes nám se zpožděním dorazil i gymnastický míč. Hned jsem ho večer vyzkoušely a výsledky jsou víc než úžasné. Holkám stačili 3 kliknutí a byly nahoře :) Keby se na něj dokonce vrhala i když jsem ho nedržela, takže určitě na něm zažijeme spoustu legrace a budeme osvalené všechny tři :D

 

Dnes jsme také vyrazily na trénink agilit k Jitce Slánské. Jela jen Kebulka, protože Zelíčko při větší námaze začne kulhat. Tak s námi pojede zase příště, má teď naordinovaný klid.

Keby skákala pěkně. Jitka ji chválila, že se už víc soustřední na to, co dělá a ne jen na mě. Jen je někdy pěkně líňoučká přeskočit překážku, tak ji radši oběhne. Je to ale i hodně ve mě, protože ta malá mrška sleduje každý můj nepatrný pohyb, takže si musím dávat opravdu velký pozor, jak daleko od sebe dávám ruce nebo kam točím ramena :)

Je to holka šikovná a já se budu snažit jí to nekazit aby agility milovala stejně jako Zelda :)