BARFujeme!

20.05.2012 22:22

Po dlouhém rozmýšlení a zvažování Pro a Proti jsem se nakonec rozhodla, že začnu holky krmit masem. Když jsem se na BARF ptala veterináře, řekl mi, že to pro "nemocného" psa (Zeldy záněty kůže a zubní kámen) není vhodné a tak jsem na to zapomněla a byla ráda, že se nám problémy vyhýbaly. Poslední dobou má Zelda krásně jemný kožich a lesklou srst, jen ten zubní kámen nezmizel úplně.

S příchodem Keby jsem se začala o BARF zase více zajímat a kolem mě je stále více lidí, co jsou s ním nad míru spokojeni. Pročítala jsem tedy internet a s velkým překvapením jsem zjistila, že spoustě psů zmizely problémy právě s kůží a zubním kamenem. Rozhodla jsem se tedy, že začneme také. Za zkoušku nic nedáme.

První dávku dostaly holky tento pátek (18.5.2012). Den předtím se mi jako naschvál rozbil mixér, takže jsem jim nemohla rozmixovat zeleninu a samozřejmě si jí ani nevšimly. Vyďobaly jen maso. Druhý den ráno dostaly na větší kostky nakrájenou mrkev - ta chutnala především Kebuli, Zelda si jí ani nevšimla. Večer už měla Zelda k mrkvi přidané jablko a Kebuli stačila stále jen mrkev. Sežraly skoro všechno, ale pár kousků ještě zbylo.

No a dnes jsem na ně konečně vyzrála :) Vytáhla jsem mixér na mixování mléčných koktejlů, rozmixovala zeleninu a z části i maso. Mixér sice zůstal zanešený masovými šlachami, ale holky vylízaly misky i s glazurou :)) Už konečně vím, jak na ně :)

Doteď dostávaly jen hovězí svalovinu, budou ji mít ještě zítra ráno a večer už Zelda dostane i nějaké ty kostičky.

Na závěry, jestli to hlavně Zeldě prospívá, je ještě brzy, ale první výsledky už vidět jsou. Bobky jsou krásně tuhé a hlavně zapáchají tak o dvě třetiny méně než po granulích :)) Prostě skoro jako Brunovi hovínka :))