Agility Na Sladko

29.09.2012 20:30

Dnes jsme se s holkama zúčastnily dalších neoficiálních agility závodů. Tentokrát v Kácově. Na víkend jsem dostala na hlídání i rodičů pejska - německého špice, takže jsem s sebou vezla v autě rovnou 3 psy. Bylo to opravdu náročné a obdivuji lidi, kteří dokážou zvládnout výchovu 2 a více psů, nechápu to a už to asi nikdy nechci zažít znovu :) No ale teď už zpátky k samotným závodům.

Zelda byla přihlášena do kategorie začátečníků a Keby do štěňátek. Každá běžela ve své kategorii dva běhy a navíc byla zařazena hra Tunelář, kde se holky také zúčastnily.

První běžela štěňátka. Byla celkem čtyři - 3 borderky a 1 šeltička. V první běhu jsem to Kebulce hodně kazila já, dělala jsem věci, které normálně nedělám a asi úplně nejvíc ji rozhodilo, že jsem před startem odhodila přetahovadlo za poslední skočku a Keby samozřejmě po odstartování běžela za ním místo za mnou :) No a pak jsme se tam různě motaly až z toho bylo poslední 4. místo :)

 

Na řadě byli začátečníci Jumping. Zelďa by běžela hezky, ale já ji pořád posílala do tunelů pod rukou a to se jí vůbec nelíbilo, takže před každým tunelem bylo obvyklé zamotání a nakonec 1 odmítnutí, 2 chyby a celkově 6. místo z 8.

Druhý běh začátečníků - agility - dopadl ještě hůř. Když jsem v prvním běhu posílala Zeldu do tunelů pod rukou, snažila jsem se chybu napravit, ale ještě jsem to asi zhoršila, prodloužila jsem si svojí trasu běhu tak, že jsem Zeldu nestíhala. Sice neskočila zónu na kladině, ale já se pak na parkuru úplně ztratila a už jsem se vůbec nechytla a dokonce na pár překážek i zapomněla. Zelíčkovi jsem to tak totálně zkazila a strašně mě to mrzí. Rychlost má a když se před startem vylítá, dokáže se i soustředit. Ale tentokrát jsem úplně selhala já. Nakonec z toho byly 3 chyby, 2 odmítnutí a celkově 7. místo z 8.

 

Pak následovala hra Tunelář. V každé kategorii byl vždy jeden vítěz. Běh byl sestaven pouze z tunelů a Kebulka byla podle výšky zařazena do kategorie M, Zelda zůstala v Lkách. První běh byl kvalifikační, postupovalo 8 nejlepších týmů z každé kategorie. Kebís ještě nemá tu správnou rychlost a raději si trasu promýšlí, takže jsme skončily na krásném posledním 11. místě :) Vůbec jsem nečekala, že bychom postoupily :) Se Zeldou jsem si věřila víc, ale ostatní byli rychlejší, takže jsem skončila s oběma holkama už v kvalifikaci. Alespoň jsme mohly fandit ostatním :)

 

Jako poslední se běžel druhý běh štěňátek složený ze 6 tunelů. To už jsem si řekla, že bych se mohla vzpamatovat a soustředila jsem se, abych neudělala něco, co obvykle nedělám a Kebíska to nerozhodilo. Běžela úžasně až na jedno zaškobrtnutí u jednoho z tunelů a bylo z toho krásné 2. místo ze 4!! :) Kebulka běhá moc hezky, Není zbrklá a když všechno dělám dobře já, dělá to dobře i ona a dík tomu, že není ještě tak rychlá, vidím na ní, co dělám špatně. Takže snad nám to půjde do budoucna ještě líp a Kebulku to bude bavit. Vyběhala si medaili, sušenku pro mě balíček piškotků :)

 

Děkujeme Jitce Slánské za super organizaci, všechno pěkně ubíhalo, prostoje nebyly skoro žádné a těšíme se zase na příště! :)