Agilitění a jiné

15.11.2012 15:18

Od minulého týdne se toho událo spousta.

Přes víkend jsme hlídali kamarádce pejsky, takže nás bylo doma doslova jak psů :) Bylo téměř nemožné se snažit o nějakou výchovu, takže si to všechny 4 holky pořádně užily.

Přes týden jsme ale zase pilně začaly trénovat. Na Kebulku asi trošičku leze puberta. Doteď byla doma jak andílek. Ráno nás budí v nekřesťanskou hodinu, kňučí a nosí hračky do postele. Dřív aspoň počkala na budíka, mrška jedna. Když už tedy vylezu z postele, kňučení nepřestává. A to proto, že malá slečna chce jít na procházku. Až teprve potom jsou její touhy uspokojené a já bych si mohla jít na chvilku zase lehnout, ale to už se mi, samozřejmě, nechce. Po půlhodinovém spánku se malý ďáblík znovu probere a chce se pro změnu vzdělávat :D Takže klikáme, klikáme a klikáme. Obě holky už umí sundavat ponožky, lézt na krabičku a do krabičky. Docházejí mi nápady, ale hrozně mě baví se koukat, jak si namáhají mozečky :))

 

Zelíčko je teď při cvičení strašně snaživá, možná i víc než Kebís. Úplně mi srdce radostí skáče :)) Dřív jí asi i bolelo myslet a teď si to vyloženě užívá :) Jojo, naté pozitivní motivaci přeci jen něco bude :)

 

Dnes jsme vyrazily opět na trénink agilit. Ráno bylo mrazivé, ale zahřály jsme se hodně rychle. Obě holky trénovaly zóny, slalom, houpačku, vysílačky a taky točení kolem překážek. Moc jim to šlo. Pro mě je nejtěžší si v hlavě přerovnat, jaké vedení která potřebuje. Zelí se na mě hodně fixuje, Keby zase odbíhá, takže je to náročné, ale zase veliká výzva. Moc nás to všechny baví a Kebíska až tak, že překousala vodítku, na kterém byla přivázaná :D

 

V prosinci se chystáme na náš cvičák na vánoční obedience závod, kde si v kategorii OB1 zazávodí Zelda a pak se obě holky spojí v tým a budou závodit v kategorii dvojic. Každý pes musí splnit 4 cviky a zatím to vypadá, že Keby si vyzkouší Vyslání do čtverce, Přivolání, Skok přes překážku a Chůzi u nohy. Bude to hlavně zábava, moc se na to těším!