Obedience tábor Dvůr Králové

17.08.2013 17:09

Loni jsme na žádném psím táboře nebyly, tak jsme letos vyrazily na jeden obediencový. Konal se na úžasném cvičáku ve Dvoře Králové od 4. do 7. srpna a instruktorka byla Lucka Stemmerová. Druhou skupinu měla na starosti Lada Richterová.

Naučily jsme se toho spoustu jak přímo od Lucky, tak i od ostatních a já konečně přišla na to, proč Zelda na každých závodech nebo zkouškách "zvadne", i když při tréninkách cvičí skvěle. Není to mojí nervozitou, ale stewardem, který na mě mluví. Ona prostě pozná, že když je s námi na place někdo jiný, o něco jde a zabalí to. Asi proto, že ví, že odměny nebudou. Budeme s tím muset pracovat, ale alespoň vím, čím to je. Kebulka cvičila jako vždy s nadšením ať už při tréninku nebo naostro. Jsem ráda, že jsem jí nezkazila jako Zeldu a doufám, že jí to bude bavit i dál.

Sešla se skvělá parta lidí, naučily jsme se spoustu nového a holky se hned po prvním dnu přestaly na ostatní mračit. Kebulka si pak chtěla hrát skoro s každým a i dokonce Zelda se tam zamilovala hned do dvou pejsků!!! Kdo Zeldu zná, pochopí mé nadšení :))

Zažily jsme dokonce i noční bouřku, při které jsme se radši odstěhovaly do auta. Adrenalin nesmí chybět, že? :)

Poslední den tábora proběhly oficiální i neoficiální závody. Zeloušek obsadila v OB1 třetí místo a Kebulka v OB-Z nanečisto krásné 6. místo. 

Vedro bylo neuvěřitelné a já jsem stewardování bez čepice odnesla úžehem. Zeldička se taky asi přehřála, i když byla celý den ve stínu a neustále namočená, protože po příjezdu domů dvakrát zvracela. Obě jsme se z toho ale vyspaly a Kebulky neustálý úsměv na tváři nás z toho dostal úplně :)

Na přístí tábor jedeme koncem září, tentokrát na Slovensko. Už se mooooc těšíme :)

Děkujeme Lucce za přípravu, tréniky a rady!!!

 

a takhle jsme si bydlely :)