Krakonošovo běžkování

11.03.2013 14:41

O víkendu 9. - 10. 3. 2013 jsem vyrazili na běžkování. Pozvala nás Anička Moravová na svoji chatu v Krkonoších. Tomuto pozvání jsme nemoli odolat :)

Vyjela skoro celá základna našecho občanského sdružení Active dog ve složení: Katka s Jukou, Honey a Krú, Míša s Alfíkem a Dorkou, Anička s Woodym a já s holkama. Abychom se nebály, bodyguardy nám dělal ještě Míši Víťa a náš Honzík :)

Chata byla úžasná, skoro jako z dob Krakonoše, bez vody (jen ze studánky) a topili jsme si v kamínkách na dřevo. Prostě jako v pohádce :)

Hned v sobotu jsme vyjeli brázdit krkonošské běžkařské trasy. Jenže my jsme neměli svoje běžky a Anička nám půjčila nějaké, co našla na chatě. Samozřejmě také z dob Krakonoše, tak celkem klouzali a tak jsem se moc daleko nedoklouzali :)

V neděli jsem si už ale raději zašli do půjčovny a vyrazili na opravdu pořádný výlet. 22km se na mé nevalné fyzičce podepsalo svalovou horečkou :) Měla jsem strach o psí holky, protože nemají moc vytrvalostního tréninku, ale jak jsem mohla dnes ráno pozorovat. Chovaly se, jakoby vůbec nesprintovaly hřebeny hor :))

Víkend jsem si opravdu užili, na běžkování jsme nezanevřeli a těšíme se na příští zimu, kdy si ty běžky možná i pořídíme :) Moc děkujeme všech zúčastněným za super atmosféru!!!