Víkend 8. - 9. 6. 2013

10.06.2013 10:14

Tento víkend byl plný zážitků, o které se s vámi podělíme :)

Poslední dobou jsme se Zelďou celkem dost trénovaly obedienci, tak jsme se chtěla pokusit vylepšit naše body ze zkoušky OB1. Přhlásila jsme nás na závody do Mladé Boleslavi. Po hrozně dlouhé době jsem neměla spolucestujícího, takže jsem vzala s sebou i Kebulku, aby se socializovala.

Dorazily jsme na výstaviště, všude bylo spoustu lidí a psů, výstavní kruhy a k mému zděšení i parkur agility. Po chvilce hledání placu na obedience jsme zjistila, že bude cca 50m právě od agilit. Kdybych to bývala věděla předem, tak se nepřihlásím. Zelíčko totiž agility miluje nadevše, takže mé naděje na Výbornou ze zkoušky se rozplynuly.

Zelda ale překvapila :) Nebylo to na Výbornou, ale moc se snažila. Hlavu měla sice skoro pořád otočenou směrem k parkuru, takže ode mě :D, ale nějak jsme to doplácaly. Nejhezčí podle mě byla chůze u nohy, která se nám na závodech a zkouškách vůbec nedaří. Sice se místy zpomalovala, ale i tak mi udělala velkou radost. Můžu být ráda, že mi na ten parkur neutekla :)

Nakonec z toho bylo 166,5bodu a známka Dobře. Celkově jsme skončily na krásném 4. místě :) Jsem na Zelíčko moc pyšná!!!

Keby dělala celou dobu Zeldě psychickou podporu v kleci a při házení míčků ji pečlivě pásla, aby nevyšla ze cviku :)

Po závodech v Boleslavi jsme cestovaly 150km na jih na Monínec za naším Honzíkem, který v ten samý den také závodil. Rozhodl se zdolat náročný závod Spartan Race. Běžel asi 7km skoro pořád do kopce a překonával různé překážky. Třeba plazení v bahně pod ostnatým drátem, přelézal a podlézal různé stěny, hrál si na opici v opičí síti a skákal přes hořící klády. Jsme na něj všechny moc pyšné, že nám tam někde nezůstal a přežil :) Za odměnu jsme si odpočinuli i s kamarády v kempu a druhý den vyrazili k domovu.