Leonbergří radovánky 26. - 28. 4. 2013

28.04.2013 21:36

Tento týden jsme se s holkama vypravily na prodloužený psí víkend. Naše kamarádka Péťa Pražmová mě pozvala jako instruktora na svoje už několikáté Leonbergří radovánky pořádané právě pro leonky.

Tak jsem zabalila svoje bordeří holky a vydaly jsme vstříc novým zkušenostem. Pro mě to byla instruktorská preméra a snad dopadla dobře. Dostala jsem do týmu samé šikovné dvojice a musím je opravdu pochválit. Když není horko, leonci dokážou pracovat moc hezky :) Ve svém týmu jsme měla i jednu moc šikovnou šestiměsíční českou strakatou pejsinku Sisinku, která byla malinko hyperaktivní, ale za ty 3 dny udělala obrovský pokrok :) Nás tým se jmenoval LeonSisiGang a v celkovém třídenním honu na body jsme skočili na krásném druhém místě!!! Jsem na svůj tým výjimečně pyšná!!!

Každý večer měla Péťa připravnou pro všechny účastníky nějakou aktivitu. Zahráli jsme si klikr hru, kde vždy jeden člověk byl psovod a druhý pes. Pejsek musel jen pomocí klikání přijít na to, co po něm psovod chce. Další večer to byl testík vědomostí a opékání buřtíků. V sobotu se také konal Radovánků ZOPkový závod. Všichni se navzájem podporovali a atmosféra byla skvělá. Prostě všechno bylo super.

Radost mi zkazilo jen moje spálení čerstvým sluníčkem, díky kterému jsem se moc nevyspala, ale všechno ostatní to vynahradilo.

Zelda i Keby byly celé tři dny naprosto vzorné. Bála jsem se, že budou znuděné, když se jim nebudu tolik věnovat, ale hrozně mě překvapily. Buď čekaly na pokoji nebo jen tak z pozvdálí pozorovaly dění při trénincích. Možná měly z těch medvídků trošku respekt :) Ale dostatečně jsem jim to vynahrazovala procházkami s koupáním a cvičením. Jsou to moje lajky, jak říkají leonbergří páníčkové :)

Další Radovánky se konají v září a už se zase moc těšíme až mezi ty chlupáče vyrazíme :)

A tady dvě fotky: Naše instruktorská smečka a Kebulky vzorné sezení na schodech :))